לתכנן ולעצב חלל מסחרי שונה מלתכנן ולעצב בית.
עיצוב מסחרי מכירתי מתחיל בתכנון שלוקח הרבה גורמים משפיעים בחשבון
כמו תורת המכירה ופסיכולוגיה צרכנית.
בעיצוב מסחרי לאולם תצוגה חשוב לעניין את כל סוגי הצרכנים כדי שכל לקוח ימצא את אשר חיפש באולם.
משימה מאתגרת, אבל אני אוהבת אתגרים.
בעידן של קניות און ליין חשוב יותר מתמיד לתכנן ולעצב חנויות ואולמות תצוגה באופן שמזמין את הצרכנים להיכנס ולקנות.
תודה רבה לרונית כנעני, בעלת החברה על הזכות לתכנן ולעצב את החלל.

ספקים שותפים בפרויקט:

צלם: אבי קבלו

 

 

תמונות של הפרויקט: 

לקוחות משתפים… 

צרו איתי קשר