ליווי דיירים ברכישת דירה חדשה מקבלן

קניתם דירה מקבלן “על הנייר”? מזל טוב, עשיתם את הצעד הראשון בדרך לבית החדש שלכם. חתמתם עם חוזה, שילמתם כסף ועכשיו מתחיל החלק המעניין באמת –תכנון ועיצוב הדירה.

באיזה צבע יהיו הקירות? האם יהיה פרקט על הרצפה בכל הבית או רק בחדרי שינה? יהיה אי במטבח? מה עם הרהיטים, נקנה חדשים או דווקא אלה מהבית הישן יתאימו? באיזה חדר תמקמו שידת הווינטג’ שקיבלתם מהדודה הרחוקה? ואיך נתכנן את המרפסת?

בשורה התחתונה, ההרפתקה שלכם רק מתחילה! אז אחרי שההתלהבות הראשונית מהרכישה תעבור, השאלות האלה יציפו אתכם ובצדק. כי ההבדל בין השרטוט של הדירה שראיתם על הדף במשרד המכירות רחוק שנות אור ממראה הדירה העתידית שלכם, או, אם נקפיד לקרוא לדברים בשמם, “בית החלומות”.

ברב המקרים תקבלו מהקבלן רשימה ארוכה מאד של ספקים זמן קצר לאחר הרכישה. הרשימה תכלול ספק למרצפות, ספק לפרקט, ספק למטבח, ספק לאינסטלציה ועוד…. רוב הסיכויים בשלב הזה כבר נכנסתם לסחרור ולבלבול. אל תדאגו, אני כאן כדי לעשות לכם סדר.

אחד השירותים שאני מספקת בתור מעצבת פנים הוא ליווי דיירים במקרים כאלה בדיוק – ברכישת הדירה מהקבלן על הנייר. הליווי מתחיל מיד לאחר הרכישה וככה זה עובד, צעד אחרי צעד:

נערוך מפגש היכרות במטרה לאפשר לי להבין את הצרכים, את הדרישות ואת האילוצים שלכם. אגב, תקציב מוגבל זה לא אילוץ, כי מגבלה מעוררת יצירתיות, לפחות אצלי.
אשמח לשמוע מכם איך אתם רואים את הדירה כשתיכנסו אליה, ממש עד הפרטים הקטנים ביותר, עד גובה השקע לטלפון נייד או מנורת הלילה בחדר השינה.

אני אצור עבורכם תוכנית חדשה לחלוקת החלל התואמת לפרוגרמה שאתם תביאו מהקבלן, כך שתוכלו להגיש את השינויים לקבלן.

על סמך המידע שאקבל, אבנה הדמיה תלת ממדית של הדירה – תוכלו לראות איך פתאום הפרויקט שלנו קורם עור וגידים ומתחיל להתממש.

בהמשך צפויים לנו כמה וכמה מפגשים – סיור ספקים, בחירת רהיטים ואביזרים שונים – ידיות לדלת והדלתות עצמן, ארונות, מיטות, גופי תאורה ועוד. אחסוך לכם זמן ואצמצם את מגוון האפשרויות הרחב לפריטים שיתאימו לכם כמו כפפה ליד.

מתלבטים לגבי העיצוב? זה בסדר גמור. כשנגיע לשלב בחירת הספקים, אפשר בהחלט לבדוק כמה וכמה שילובים אפשריים ובסופו של דבר להחליט על השילוב המתאים לכם ביותר.

גם אחרי מסירת המפתח אני אתכם, עד הטאץ’ האחרון – הלבשת בית, מציאת האקססוריז המתאימים וכל הפרטים הקטנים שמוסיפים את המגע האישי שלכם לבית. בשלב זה בדרך כל תציף אתכם התחושה שהנה, הגעתם הביתה.

חשוב לציין שבמסגרת רכישת דירה מהקבלן ייתכנו עלויות נוספות לספקים או לקבלן עצמו, בהתאם לבחירות שעשיתם בשלב הרכישה של הדירה. את הפרטים האלה כדאי לבדוק בחוזה הרכישה ומול הקבלן.

במידה ומדובר בדירה שנרכשה מקבלן במחיר למשתכן, כל ההתייחסות לתכנון ועיצוב הפנים מוגדרת כשיפוץ דירה ולא כמו בדירה חדשה מקבלן שנרכשה על הנייר בה עוד ניתן בשלב מוקדם לבצע שינוי בתוכנית.

תמונות של הפרויקט: 

לקוחות משתפים… 

צרו איתי קשר