הום סטייג’יניג Home Staging

שמעתם על שיטת המכירה “עוגה בתנור”?

מספרים שאת השיטה המציאו מתווכים אמריקאים לפני כמה עשורים, שערכו אירועי “בית פתוח”. איך זה עבד? המתווכים היו מגיעים חצי שעה לפני כל המוזמנים ומחממים בתנור עוגת תפוחים ריחנית. הריח המפתה והמנחם היה מתפשט בבית, כך שכאשר הלקוחות הפוטנציאליים היו נכנסים פנימה, היה ממלא את אפם ריח של מאפה טרי שיצר את התחושה: “איזה כיף, הגענו הביתה!”.

משם ועד הגשת הצעת המחיר לרכישה, הדרך הייתה קצרה הרבה יותר.

מאז עברו שנים ואנשים הפכו הרבה יותר מודעים והרבה יותר ציניים. אומנם הטריק עם העוגה כבר לא מקל על מכירת הנכס, אבל דבר אחד לא השתנה: גם היום, אנשים עדין קונים עם הרגש, גם אם מדובר בעסקה פיננסית הכי חשובה בחיים שלהם.

הום סטייגי’נג- נעים להכיר!

Home Staging הוא טרנד שנחת אצלנו ישירות מארה”ב ואומץ מהר כל כך שאפילו לא נמצאה לו עדיין מקבילה בעברית. באופן רשמי מדובר באומנות תפאורת הבית – שיטה שמאפשרת למכור או להשכיר אותו מהר יותר ובמחיר משתלם יותר (עבור המוכר או המשכיר, כמובן).

המטרה בשיטה זו היא להציג את הבית שלכם במיטבו, בצורה נחשקת, עד הפרטים הקטנים ביותר כך שבסופו של דבר, הקונים או השוכרים הפוטנציאליים יוכלו מיד לדמיין את עצמם גרים בבית הזה.

חשוב להדגיש! אני לא מציעה לכם להסתיר ליקויים ובעיות (ואם יש כאלה, חשוב מאד להיות ברורים לגביהם או לתקן אותם לפני שיוצאים לשוק), אלא להדגיש את היתרונות ואת הצדדים היפים של הבית שלכם. אפשר, כמובן לעשות זאת לבד – על ידי ריענון של צבע על הקירות, ניקיון יסודי או ווילונות חדשים, אבל הרבה פעמים אנחנו פשוט לא אובייקטיביים כאשר מדובר באיך שהבית שלנו נראה לאנשים אחרים ולכן כדאי להיעזר בעין מקצועית.

מבחינתי, כל פרויקט הום-סטייג’ינג הוא עולם ומלואו ומאד אישי, אבל אפשר לציין שני קוים מנחים שאני פועלת על פיהם:

הדגשת יתרונות- לא מספיק להפוך את חלל הבית לנעים לעין ומסודר, צריך גם להדגיש את היתרונות שלו – חלונות גדולים, מטבח מרווח, סלון שעושה חשק לכל המשפחה לבלות יחד, חדר אמבטיה מפנק, יצירת אווירה של ספא ביתי, גינה מטופחת עם עצי פרי וערוגות תבלינים או מרפסת המתאימה לאירוח.

לא יותר מדי אישי (אבל גם לא פחות מדי) – אם נעלים כל סממן למי שגר בבית, הוא יהפוך לגנרי ומשעמם. אם נשאיר יותר מדי סממנים כאלה – המתעניינים פשוט לא יוכלו לדמיין את עצמם גרים בבית.

כמו בכל פרויקט שלי העבודה על הום-סטייג’ינג מתחילה משיחה בינינו – שיחה שכוללת הרבה הקשבה ושאלות מצדי, כי לפני הכול, חשוב לי להכיר אתכם ולהבין את הצרכים שלכם.

לא פחות חשוב כאן הוא עניין התקציב – קיימים לא מעט גורמים שמשפיעים על המחיר והשיקול הוא האם כדאי להשקיע עכשיו בנוסף להום-סטייג’ינג בשיפוץ, אם זה מאפשר לשדרג את המחיר של הנכס בעשרות אחוזים. אגב, זה לא משנה אם בסופו של דבר מדובר במכירה או השכרה של נכס ללא ריהוט, המטרה היא – יצירת אווירה. המטרה שלנו היא לגרום לכך שכבר בפתח הדלת הקונים או השוכרים הפוטנציאליים יגידו תוך כדי אנחת התרגשות: “איזה כיף, הגענו הביתה!” (גם אם אין ריח של עוגה בכל הבית).

בנוסף כל בעל.ת בית המגיע.ה אליי לשירות של הום סטייג’ינג מקבל בסוף התהליך תיק פרויקט ובו מפורטים כל היתרונות במגורים בשכונה החל מבתי ספר, מרכזי קניות ועוד’.

כך שיש בידיכם גם את התפאורה המושלמת וגם את כל האינפורמציה המיטבית למכור את הבית במחיר הרצוי ולהניב רווח גדול יותר.

תמונות של הפרויקט: 

אחרי
לפני התהליך

לקוחות משתפים… 

צרו איתי קשר