הבית של משפחת מרקו 

כשחברת ילדות מגיעה אלי לפרויקט עיצוב ותכנון הבית🙂

כשמיטל, חברת הילדות שגדלה איתי בראשון, פנתה אליי דרך הפייסבוק והתעניינה לגבי שינוים בדירה שרכשה, התרגשתי ושמחתי לקראת הפרויקט

מיטל סיפרה לי שהיא ובעלה רכשו דירת קבלן בבאר יעקב ושהם מעוניינים לערוך שיפוץ כללי על מנת להתאימה לצרכי המשפחה ולהעניק לדירה את האופי הרצוי.

המדובר הוא בדירת חמישה חדרים, בגודל 125 מ״ר ו25 מ״ר מרפסת בבאר יעקב

ישבתי עם מיטל ובעלה ושמעתי מה חשוב להם שיהיה בבית, אילו תחושות הם ירצו שהבית ישרה, באיזה סגנון הם ירצו שאעצב את הדירה ואילו קווים מנחים הם רוצים שאשים לנגד עיניי כאשר אני ניגשת למלאכת התכנון ועיצוב.

בני הזוג התחברו לעיצוב מודרני, מינימליסטי בגווני שחור ובשילוב עץ ועם זאת הם ציינו בפניי שחשוב להם שהבית ישדר חמימות, נוחות ופינוק.

מיטל ובעלה עובדים היברדי גם מהבית ולכן היה חשוב לתכנן ולעצב עבורם גם חדר עבודה שיהיה פונקציונלי ויהווה את הפינה המושלמת לעבודה מהבית.

כמו בפרויקטים רבים גם כאן ביצעתי תכנון פנים מוקפד הכולל תכנון נגרות אישית בכל רחבי הבית החל מהמטבח ועד לפתרונות אחסון בחללים השונים, תוך דגש על שיק וסטייל.

בדירה שני חדרי רחצה:

אחד ביחידת ההורים

וחדר רחצה כללי עבור הילדים. זאת בנוסף לשירותי אורחים.

בתוך חדר הרחצה הכללי ממוקם חדר הכביסה, שם תכננתי נישת הכביסה עם ארונות אחסון יפים ופרקטים לצרכי המשפחה.

את חדרי הילדים עיצבתי בעיצוב קצת יותר בוגר מהעיצוב הקלאסי לילדים, כך שבעתיד בקלות אפשר יהיה לעשות התאמות לגיל בעזרת אקססוריז וכדומה.

בהחלטה בנוגע לגווני הצבע לקיר, שיתפתי את הילדים בבחירת הטפט בכדי לתת להם תחושה שהם חלק. עבור הבן תכננתי בחדר שולחן ללימודים ולגיימינג, ומדפים צפים ואילו עבור הבת בחרנו גוונים של ורוד עתיק וכן נבחר ריהוט בהיר שמשרה אווירה רגועה ונעימה בחדר.

במרפסת החלטנו לבטל את החלק שיועד לגינה ולעשות שם פינה למנגל, כך שיהיה כיף ונעים לארח.

בכל חללי הבית נעשתה מחשבה רבה בתכנון התאורה הכוללת גופי תאורה מגנטים שמחברים את כל החלל המרכזי ומוסיפים לתחושת הגובה והמרחב בדירה.

הכי חשוב – משפחת מרקו האהובה מרוצה, הם מספרים שהם מרגישים בבית ושהמחמאות לא מפסיקות לזרום  🙂

ספקים שותפים בפרויקט:

צלם: אבי קבלו | קבלן: ניר תבורי
וילונות: מרים אורגון | מטבח: דה קוצינה
ריהוט: דר קאוץ | חיפוי וטפטים: אבי דיזיין
ארונות רחצה: גוטשטיין | תאורה: לייט גאלרי
דלתות מיוחדות: דלתות אלון

לפני השינוי ותוך כדי תהליך

לקוחות משתפים… 

צרו איתי קשר