הבית של משפחת בן גיגי
אשדוד

בני הזוג גיגי הגיעו אלי לפגישת ייעוץ במטרה ראשונית לשנות את המטבח, תכנון מטבח ושינוי בחדרי הילדות. המשפחה המתגוררת בדירת 4.5, מקסימה, שומרת שבת, מבלה הרבה במטבח קטן ולא מתאים לצרכים שלהם. מיד שהגעתי לבית ביקשתי מהם לעשות לי סיור ברחבי הבית.
כמתכננת פנים לא יכולתי להתעלם מהכשלים התכנוניים שהיו בבית, זאת למרות שהם קנו את הנכס יד 2 משופץ מקבלן. כידוע שיפוץ של אחד, לא מתאים לשני.
הבית היה מאוד חשוך, מלא בנישות גבס לא יעילות, ליד המטבח היה מן חדרון צר עם מכונת הכביסה ומשם חלון לתליית כביסה, הם הוסיפו שם כיור חלבי מטעמי כשרות, כך שנוצר חלל צר לא נוח ולא פרקטי.
המשכתי איתם לסיור לאמבטיה ממנה ניכר היה שהחלל לא מנוצל כראוי וצפוף.
הבנות הקטנות ישנו בחצי חדר שהוא הממ”ד, במיטת קומתיים, חדר קטן שלא מותאם לשתי בנות. הבת הגדולה הייתה לקראת גיוס וישנה בחדר משלה, ביקשו להחליף בין החדרים.
אח”כ נכנסתי לחדר ההורים, חשוך עם תאורה לא מספקת, החדר היה ארוך, צר ולא מזמין. הבעל גבוה ובחדר לא היה לו מרחב תמרון.
בסלון היה טפט שהשרה אווירה כבדה ולא מתאימה לאופי של בני הזוג והמשפחה השמחה והחמה שפגשתי. אחרי הסיור בבית, ישבתי איתם לקפה בפינת האוכל ופרסתי בפניהם את כל האופציות העומדות בפניהם. בני הזוג לאחר מחשבה חזרו אלי בבקשה לשפץ את כל הבית, מכאן יצאנו לדרך.
סקיצות, הדמיות, רעיונות לחדר המשותף של הבנות, הסבת חצי החדר לחדרה של החיילת לה היה חשוב ארון גדול ומיטה וחצי ומקום לשידת איפור, הצלחתי להכניס ה-כל והחדר מרגיש מרווח.
הרחבת חלל המטבח, תכנון מחדש לחלל, תכנון נגרות למטבח החדש.
בתכנון מחדש בוטל חדר השירות, חצי ממנו לטובת הרחבת המטבח וחצי האחר לטובת חדר האמבטיה.
כל הדירה תוכננה תוך שימת לב לכל הפרטים החשובים למשפחה וביניהם מקומות אחסון רבים ושני כיורים – חלבי ובשרי.
כל הבית רוצף בפרקט למינציה בגוון אלון טבעי, חדרי הרחצה חיפוי טרצו (60 על 120) ארון עץ בכדי להדגיש ולהכניס חמימות. כלל הבית עוצב בעיצוב מודרני עם נגיעות בהתאם לאופי המשפחה.
תודה למשפחת בן גיגי על הפתיחות, האומץ, על הדרך שעשינו ביחד

ספקים שותפים בפרויקט:

ריהוט: ד”ר קאוץ’ | ריצופים חיפויים וכלים סניטריים: גוטשטיין קרמיקה  | תאורה ואקססוריז: כנעני תאורה Lighting  | צילום: אבי קבלו |מטבחי נופרידור – NofriDoor Kitchens |sia – פרקטים, טפטים ווילונות.
| סטיילינג לצילומים – קרן שרייבר| דלתות: דלתות אלון| שיש – שיש 2000

לפני ותוך כדי התהליך

לקוחות משתפים… 

צרו איתי קשר