עיצוב ותכנון אולמות תצוגה
לתכנן ולעצב חלל מסחרי שונה מלתכנן ולעצב בית.
עיצוב מסחרי מכירתי מתחיל בתכנון שלוקח הרבה גורמים משפיעים בחשבון כמו תורת המכירה ופסיכולוגיה צרכנית.
אני מתכננת ומעצבת חנויות ואולמות תצוגה במטרה להפוך אותם למזמינים ואטרקטיביים כדי שעוברי אורח לא יוכלו להתאפק מלהיכנס אליהם ובזמן הביקור ירגישו הכי נעים שאפשר. חשוב לעניין את כל סוגי הצרכנים, כדי שכל לקוח שיזדמן לאולם ימצא את אשר חיפש.
בעידן הפוסט קורונה בו קניות האון ליין השתלטו על חיינו, נוצר אתגר חדש בקרב מקומות המסחר המבקשים למשוך אליהם אנשים באופן פיזי ולכן נדרשת מחשבה יצירתית כדי ליצור נחשקות ממגנטת לאותם אזורי מסחר ולשמור על הרלוונטיות שלהם בשנות ה-2020.
משימה מאתגרת, אבל אני אוהב אתגרים.