הום סטייג'יניג Home Staging

שמעתם על שיטת "עוגה בתנור" למכירה של בית מגורים? מספרים שאת השיטה המציאו מתווכים אמריקאים שערכו אירועי "בית פתוח". הם היו מגיעים חצי שעה לפני כל המוזמנים ומחממים בתנור עוגת תפוחים. ברגע שהקונים הפוטנציאליים היו נכנסים פנימה, עופף אותם ריח של מאפה טרי ואתו התחושה: "איזה כיף, הגענו הביתה!". משם ועד הגשת הצעת המחיר לרכישה הדרך הייתה קצרה.

מאז עברו שנים רבות והטריק עם העוגה כבר לא מקל על מכירת הנכס, אבל דבר אחד לא השתנה: אנשים עדין קונים עם רגש, גם אם מדובר בעסקה פיננסית הכי חשובה בחיים שלהם!

אני מזמינה אתכם להכיר את הום-סטייג'ינג (Home Staging) – טרנד שנחת אצלנו ישירות מארה"ב ואומץ מהר כל כך שאפילו לא נמצאה לו עדיין מקבילה בעברית. באופן רשמי מדובר באומנות תפאורת הבית – שיטה שמאפשרת למכור או להשכיר אותו מהר יותר ובמחיר משתלם יותר (למוכר או למשכיר, כמובן).

המטרה היא להציג את הבית שלכם במיטבו, בצורה נחשקת, עד הפרטים הקטנים ביותר (כי כולנו יודעים שהם הכי חשובים, בסופו של דבר, כדי שהקונים או השוכרים הפוטנציאליים יוכלו מיד לדמיין את עצמם גרים בבית הזה.

חשוב להדגיש – אני לא מציעה לכם להסתיר ליקויים ובעיות (ואם יש כאלה, חשוב מאד להיות ברורים לגביהם או לתקן אותם לפני שיוצאים לשוק), אלא להדגיש את היתרונות ואת הצדדים היפים של הבית שלכם. אפשר, כמובן לעשות זאת לבד – על ידי ריענון של צבע על הקירות, ניקיון יסודי או ווילונות חדשים, אבל הרבה פעמים אנחנו פשוט לא אובייקטיביים לאיך הבית שלנו נראה לאנשים אחרים ולכן כדאי להיעזר בעין מקצועית.

מבחינתי, כל פרויקט הום-סטייג'ינג הוא עולם ומלואו ומאד אישי, אבל אפשר לציין שני קוים מנחים שאני פועלת על פיהם:

  • לא מספיק להפוך את חלל הבית לנעים לעין ומסודר, צריך גם להדגיש את היתרונות שלו – חלונות גדולים, מטבח מרווח, סלון שעושה חשק לכל המשפחה לבלות יחד, חדר אמבטיה מפנק השרה אווירה של ספא ביתי, גינה מטופחת עם עצי פרי וערוגות תבלינים או מרפסת שמתאימה לאירוח.
  • לא יותר מדי אישי (אבל גם לא פחות מדי) – אם נעלים כל סממן למי שגר בבית, הוא יהפוך לגנרי ומשעמם. אם נשאיר יותר מדי סממנים כאלה – המתעניינים פשוט לא יוכלו לדמיין את עצמם גרים בבית.

כמו בכל פרויקט שלי העבודה על הום-סטייג'ינג מתחילה משיחה בינינו – שיחה שכוללת הרבה הקשבה ושאלות מצדי, כי לפני הכל, חשוב לי להכיר אתכם ולהבין את הצרכים שלכם. לא פחות חשוב כאן הוא עניין התקציב – קיימים לא מעט גורמים שמשפיעים על המחיר והשיקול הוא האם כדאי להשקיע עכשיו בנוסף להום-סטייג'ינג בשיפוץ, אם זה מאפשר לשדרג את המחיר של הנכס בעשרות אחוזים. אגב, זה לא משנה אם בסופו של דבר מדובר במכירה או השכרה של נכס ללא ריהוט, המטרה היא – יצירת אווירה. המטרה שלנו היא לגרום לכך שכבר בפתח הדלת הקונים או השוכרים הפוטנציאליים יגידו תוך כדי אנחת התרגשות: "איזה כיף, הגענו הביתה!"

בנוסף כל בעל.ת בית המגיע.ה אלי לשירות של הום סטייג'ינג מקבל בסוף התהליך תיק פרויקט ובו מפורטים כל היתרונות במגורים בשכונה החל מבתי ספר, מרכזי קניות ועוד'.

כך שיש בידיכם את התפאורה וגם את כל האינפורמציה המיטבית למכור את הבית במחיר הרצוי לכם ולהניב רווח גדול יותר.

תמונות של הפרויקט: 

אחרי
לפני התהליך

לקוחות משתפים… 

צרו איתי קשר